„Premier Energy” a deconectat patru puncte de consum ale întreprinderii „Apă-Canal Chișinău”
„Premier Energyˮ a anunțat că din cauza datoriei neachitate, compania a deconectat patru puncte de consum ale întreprinderii „Apă-Canal Chișinău”. În urma acestor deconectări au rămas fără energie electrică sediul central, două depozite și o bază de odihnă, care asigură comunicarea cu toate punctele strategice ale instituției.

Precizarea a fost făcută pentru Radio Moldova de viceprimarul municipiului Chișinău, responsabil de domeniul locativ-comunal și de întreprinderea „Apă-Canal Chișinău”, Irina Gutnic.
„Sediul central asigură comunicarea, legătura cu toate punctele strategice a întreprinderii „Apă-Canal Chișinău”. Aici este dislocată administrația, echipamentul central, aici parvin toate plângerile, solicitările, doar că noi suntem în proces de reconectare prin alt acord, asta desigur cu acceptul lui „Premier Energy” ca să asigurăm funcționalitatea blocului administrativ, nu va fi la o capacitate maximă, va fi cu o putere mai redusă, dar va fi reconectarea prin alt racord”, a declarat Irina Gutnic.
Potrivit unui comunicat de presă al distribuitorului de energie electrică, datoria totală a furnizorului de apă constituie 51 de milioane de lei, dintre care 18 milioane de lei conform facturilor cu termenul expirat.