În 150 de instituții de educație timpurie din țară vor fi create centre de resurse
În 150 de instituții de educație timpurie din țară vor fi create centre de resurse, pentru a promova învățarea prin joc, dezvoltarea socio-emoțională și incluziunea copiilor refugiați sau din medii social vulnerabile. Acestea vor funcționa pe tot parcursul zilei, oferind activități educaționale în prima parte pentru copiii din grădinițe, iar în a doua parte, pentru copiii din comunități vulnerabile, de altă etnie sau refugiați.
Centrele de resurse vor fi dotate cu mobilier și materiale didactice pentru activități educaționale, vor dispune de locuri special amenajate pentru lectură, seturi pentru dezvoltarea abilităților motorii și creative, precum și kituri educaționale pentru profesori și părinți. De asemenea, acestea vor avea în dotare circa 70 de titluri de cărți din programul de educație socio-emoțională și alte cărți pentru stimularea cititului.
Grădinițele au fost selectate de Ministerul Educației și Cercetării, în parteneriat cu UNICEF în urma a două apeluri de propuneri, la care au participat peste 400 de instituții de educație timpurie din țară.