Internațional

Numărul morților înregistrat în urma căderii unui autobuz în fluviul Moika din St. Petersburg a crescut la șapte

Numărul morților înregistrat în urma plonjării unui autobuz într-un râu din orașul Sankt Petersburg a crescut la șapte, a informat Comitetul de Investigații al Parchetului Federației Ruse, transmite Interfax.

Amintim că, vineri, un autobuz cu 20 de pasageri la bord a spart zidul Podului Săruturilor și a căzut în râu.

Potrivit Ministerului rus pentru Situații de Urgență, șapte persoane au decedat și șase au fost rănite, dintre care patru sunt în comă.

Potrivit informațiilor furnizate de Fontanka.ru, printre persoanele decedate sunt două femei cu vârste de 41 și 28 de ani, doi bărbați - unul de 37 de ani, iar identitatea celui de-al doilea nu a fost încă stabilită, se pare că are 30-40 de ani. Totodată, informațiile despre încă trei decese sunt încă necunoscute.

Printre cei răniți sunt doi bărbați de 65 de ani și trei femei cu vârste de 60 de ani.

Compania de transport Taxi a anunțat că se va ocupa de organizarea funeraliilor și de soluționarea tuturor problemelor aferente. De asemenea, familiile celor decedați și ale celor răniți vor primi plăți de asigurare corespunzătoare. Acest lucru a fost raportat de serviciul de presă al Comisiei de transport, potrivi publicației Fontanka.ru.

Șoferul autobuzului căzut în râu, un bărbat de 44 de ani, a declarat în cadrul audierilor că de vină ar fi fost frânele. Bărbatul are calitate de suspect ca parte a unui dosar penal intentat pentru încălcarea regulilor de conducere a unui vehicul, care a dus la moartea a două sau mai multe persoane din neglijență”.

Accidentul s-ar fi produs în ce de-a cincea oră de lucru a șoferului. Bărbatul se află acum în spital în stare gravă.

Comisia de Transport, citând transportatorul, relatează că autobuzul a fost supus unui control tehnic înainte de a intra pe linie și s-a constatat că se află în stare bună de funcționare, iar șoferul, în urma unui control medical, „a primit permisiunea conducă autovehiculul. ”

„Cu o zi înainte era programat să aibă o zi de lucru de 12 ore, din care 8 ore pe linie, restul odihnă și ora de prânz. Programul de lucru și odihnă, conform transportatorului, a fost respectat”, se arată în comunicatul Comisiei de Transport.

Înregistrările de pe camera de supraveghere din cabină, care au rămas intacte, dar și înregistrările de pe camerele de supraveghere video din oraș sunt studiate de specialiști.

Carolina Străjescu

Carolina Străjescu

Autor

Citește mai mult