Social

Ce să faci dacă zborul tău a fost reținut sau anulat? Iată pașii care trebuie urmați

A venit vara, iar mulți moldoveni pleacă în vacanță peste hotarele țării. Ce e de făcut însă dacă zborul a fost reținut sau chiar anulat? Autoritatea Aeronautică Civilă prezintă pașii care trebuie urmați în astfel de situații.

pexels.com
Sursa: pexels.com

În cazul în care un zbor regulat întârzie, cetățenii sunt îndemnați să consulte site-ul www.caa.md, accesând zboruri întârziate, iar în cazul în care acestea au fost anulate, atunci cetățenii pot accesa zboruri anulate. Astfel, pasagerii pot afla cum să primească compensații, asistență și deservire.

Dacă biletul a fost cumpărat de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, toată asistența va fi oferită de compania respectivă. De asemenea, solicitările și reclamațiile vor fi trimise în adresa companiei. Dacă pasagerul nu e mulțumit cu rezultatul obținut, atunci el se poate adresa Autorității Aeronautice Civile.

Atunci când vorbim despre o cursă neregulată, charter, iar biletul a fost cumpărat prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de agenția de turism. Toate solicitările și reclamațiile vor fi trimise în adresa agenției, iar în cazul unui rezultat nesatisfăcător, cetățenii se vor adresa către Autoritatea Aeronautică Civilă.

Totodată, pasagerii care au nevoie de o consultație pot suna la telefonul consumatorului (022) 823 583.

În context, amintim că Air Moldova își sistează toate zborurile până în data de 30 iunie, inclusiv. Într-un anunț postat pe o rețea de socializare, compania menționează că parcurge un proces de restructurare, iar pasagerii vor primi notificări, la adresele de email, cu opțiunile de rambursare și rebooking.

Valeria Văcărescu

Valeria Văcărescu

Autor

Citește mai mult